Overstapservice

Overstappen zonder stress en gedoe

De vijf redenen om vandaag over te stappen

  1. We zijn een toegankelijk, prettig kantoor met een open manier van werken.
  2. Door de combinatie slimme automatisering én jarenlange expertise krijg je met minimale inspanning een glasheldere administratie.
  3. We gaan voor proactieve dienstverlening met een scherp oog voor jouw belangen.
  4. We zijn betrokken bij de maatschappij en delen onze kennis en kunde.
  5. Je kunt rekenen op top service en gedegen advies, voor een prima prijs.

In vijf stappen een betere administratie

Overstappen naar Hoogeveen & Partners is eenvoudig. Wij nemen alle zorgen en veel werk uit handen. In vijf stappen is het geregeld.

Stap 1

Tijdens een (online) kennismakingsgesprek bespreken we je wensen en verwachtingen.

Stap 2

Binnen 24 uur ontvang je een op maat gemaakte offerte. Die lichten we desgewenst telefonisch toe en passen we wanneer nodig aan.

Stap 3

Ben je het eens met de offerte, dan gaan we aan de slag en maken we een afspraak voor een overstap- en opstartgesprek, bij ons op kantoor of online.

Stap 4

Tijdens het opstartgesprek wordt de basis van de administratie gelegd en stellen we samen een overstapplanning op. Je wordt intensief begeleid om de overstap zo soepel mogelijk te laten verlopen.

Stap 5

We houden de vinger aan de pols om er voor te zorgen dat de administratie aansluit bij je wensen.